यस लेखमा अन्य अन्य लोकमा विचरण गरिरहेका दिव्य आत्मालाई आफ्नो सन्तान भएर आउनका लागि उचित Garbhdharan Samay बारे जानकारी दिइएको छ।
लेखमा अन्य अन्य लोकमा विचरण गरिरहेका दिव्य आत्मालाई आफ्नो सन्तान भएर आउनका लागि उचित गर्भधारणको समयबारे जानकारी दिइएको छ।
Uttam Santaan hetu Garbhdharan Samay । उत्तम सन्तान हेतु गर्भधारण समय
* ऋतुकाल (रजोदर्शनको प्रथम दिनदेखि सोरौं दिनसम्मको काल) को प्रारम्भका तीन दिन मैथुनका लागि सर्वथा निषिद्ध मानिन्छ । साथै एघारौं र तेरौं रात पनि वर्जित छन् ।
* उत्तरोतर रातहरूमा गर्भाधान भएमा प्रसवित शिशुको आयु, आरोग्य, सौभाग्य, पौरुष, बल र ऐश्वर्य अत्यधिक हुन्छ ।
* आयुर्वेदका महर्षि श्री सुश्रुताचार्यजीले आफ्ना ग्रन्थ ‘सुश्रुत संहिता’ मा लेख्नुभएको छ, छोरा पाउनका लागि ऋतुकालको 4, 6, 8, 10 अथवा 12औं रात र छोरीका लागि ऋतुकालको 5, 7 अथवा 9औं रातमध्ये कुनै एक रात्रिलाई शुभ मुहूर्तको रूपमा रोज्नुपर्छ ।
(सुश्रुत संहिता, शारीरस्थानम्: 2.28-30)
* रजोदर्शन दिनलाई पहिलो दिन गन्ती गर्नुपर्छ । रजोदर्शन सूर्यास्तपछि भएमा सूर्यास्तदेखि सूर्योदयसम्मको समयलाई तीन बराबर भाग गरी प्रथम दुई भागलाई प्रथम दिन गन्ती गर्नुपर्छ । रातिको तेस्रो भागमा रजोदर्शन भएमा भोलिपल्टको दिनलाई प्रथम दिन गन्ती गर्नुपर्छ ।
Related Artical- आत्मा प्रकाशित (Nepali)
* पूर्णिमा, अमावस्या, परेवा, अष्टमी, एकादशी, चतुर्दशी, सूर्यग्रहण, चन्द्रग्रहण, चाडपर्वको रात्रि, श्राद्धको दिन, चतुर्मास, प्रदोषकाल (त्रयोदशी तिथि सूर्यास्तको निकट समय), क्षयतिथि (दुई तिथिहरूको समन्वय काल) र मासिक धर्मको आरम्भका तीन दिन समागम गर्नु हुँदैन ।
* सबै पक्षका अमावस्या, पूर्णिमा, चतुर्दशी र अष्टमी तिथिमा स्त्री समागम गरेमा अधम योनि तथा नरक मिल्दछ।
(महाभारत, अनुशासन पर्व, दानधर्म पर्व: 104.29-30)
* आमाबुबा स्वर्गवास भएको दिन, आफ्नो जन्मदिन, नक्षत्रहरूको सन्धि बेला तथा अश्विनी, रेवती, भरणी र मघा नक्षत्रमा समागम गर्नु हुँदैन ।
* दिनमा समागम आयु र बल हरण गर्दछ, अतः नगरौं ।
* दिउँसो र दुवै सन्ध्याको बेलामा सुतिरहने अथवा स्त्री समागम गर्ने व्यक्ति सात जन्मसम्म रोगी र दरिद्र रहन्छ।
(ब्रह्मवैवर्त पुराण, श्रीकृष्णजन्म खण्ड: 75.80)
* दिनमा समागम गर्ने पुरुषहरूका लागि आयु अत्यधिक नाशकारक मानिएको छ । (स्कन्द पुराण, ब्राह्म खण्ड, धर्मारण्य माहात्म्य: 6.35)
स्रोतः दिव्य शिशु संस्कार पुस्तक
0 Comments